Închide Close

Înapoi la evenimente

Audiobookurile la tine-n companie. Humanitas Multimedia aduce câteva momente de bucurie la birou

Un proiect Humanitas Multimedia, în colaborare cu:

 

Humanitas Multimedia aduce câteva momente de bucurie la birou


Împreună cu cele șapte companii partenere care sunt alături de noi în anul 2009, avem plăcerea să vă anunțăm lansarea unui program prin care cărțile audio vin la birou.

 

Lansările de carte audio din anul 2009 vor avea loc în sediul unor companii de prestigiu care dețin centre operaționale mari în București, dând astfel posibilitatea angajaților acestora de a participa la evenimente inedite chiar în compania unde lucrează. Autori Humanitas, actorii care fac lectura acestor texte, critici literari și alte personalități culturale ne vor sprijini în demersul nostru de a face o surpriză iubitorilor de cultură din companii.

 

Ne stau alături parteneri de valoare, care înțeleg, ca și noi, cât de importante sunt momentele speciale petrecute acolo unde nici nu te aștepți. Proiectul Audiobookurie la tine-n companie se desfășoară în companiile: Genpact, HP, IBM, JTI, Oracle, UniCredit Țiriac Bank, Vodafone, cu sprijinul partenerilor media: Cariere, NewsIn, Radio Guerrilla, TVR Cultural.

 

În plus, oferim angajaților companiilor partenere discounturi importante la achiziționarea oricarui audiobook Humanitas Multimedia. Pentru că vrem să ne facem prieteni pe termen lung, avem grijă de cei care înțeleg că și spriritul trebuie hrănit.

 

Ramona Craciun, PR&Marketing Manager

 

 

Proiectul Audiobookurie la tine-n companie a fost demarat la începutul anului 2009. Inițiatorul proiectului, Humanitas Multimedia, a simțit nevoia de a ajunge la cei care nu reușesc să participe la evenimentele de lansare din librării. Companiile care ne stau alături au o politică de personal inteligentă și deschisă și se preocupă constant să ofere angajaților satisfacții extra-curiculare.

Importanța atmosferei de la locul de muncă, importanța evenimentelor speciale organizate în companie au fost elementele de bază ale acestei acțiuni. Este un prim pas pentru a aduce în companiile românești evenimente culturale, produse culturale noi, personalități importante, pentru dialoguri inteligente care să spargă rutina zilnică.