Închide Close

Editura Humanitas

Mark Tungate, Adland. Istoria universală a publicităţii

Din categoriile marketing, media, comunicare

În colecția Spaţii publice

„Publicitatea este extrem de interesantă acum pentru că nimeni nu ştie cum va evolua. Multe dintre agenţiile descrise în aceste pagini pot fi încă privite ca modele; altele sunt exponate de muzeu. Viitorul publicităţii nu va semăna cu trecutul ei. Experţii sunt ocupaţi cu căutarea consumatorilor, din ce în ce mai alunecoşi, şi cu identificarea tiparelor lor de comportament, iar rezultatele lor sunt însoţite întotdeauna de un semn de întrebare. Cu siguranţă vor exista telefoane mobile, Internet şi o mulţime de ecrane peste tot, dar oare cum se vor intersecta şi vor interacţiona acestea?" (Mark TUNGATE)

La momentul scrierii acestei cărţi, piaţa publicitară globală era estimată la peste 400 de miliarde de dolari, cu mii de jucători mai mici sau mai mari, cu o influenţă pe cât de neaşteptată, pe atât de neclară asupra vieţii noastre cotidiene. Adland este tărâmul neexplorat al publicităţii, pe care Mark Tungate îl cartografiază dintr-o perspectivă inedită, globală. Peisajul este extrem de schimbător, personajele care-l locuiesc – extrem de eterogene, iar parcursul a ceea ce am ajuns să numim astăzi industria publicitară se dovedeşte a fi o adevărată aventură. De la Bill Bernbach la David Ogilvy, de la Sir Alan Parker la John Hegarty, de la Maurice Bleustein la Maurice Lévy, suntem purtaţi pe urmele pionierilor epocii de aur a publicităţii din anii '50–'60 şi introduşi în birourile marilor directori de creaţie din zilele noastre.O istorie care pune în ordine trecutul, fără a uita să spună povestea reclamelor care au intrat în legendă, şi care ne oferă o privire asupra agenţiei de publicitate a viitorului.

Despre Mark Tungate

MARK TUNGATE este jurnalist specializat în media, marketing şi comunicare. Autor al bestsellerurilor Fashion Brands: Branding Style from Armani to Zara (2005), Media Monoliths (2005), Branded Male (2008) şi Luxury World: The Past, Present and Future of Luxury Brands (2009). Colaborator permanent al revistei de specialitate Campaign, colaborator al ziarelor britanice The Times şi Daily Telegraph. S-a stabilit la Paris, unde este coprezentator al unei emisiuni de televiziune despre creativitatea în publicitate şi semnează o rubrică săptămânală în revista franceză de marketing Stratégies. Este coautor al publicaţiei anuale The Epica Book, o trecere în revistă a celor mai bune reclame din Europa. | www.tungateinparis.com

Recenzii

„O carte extraordinară, scrisă inteligent şi documentată impecabil. O lectură obligatorie pentru toţi cei interesaţi de publicitate.“ (Sir Alan Parker)

„Istoria marii publicităţi, povestită cu acurateţea jurnalismului de mare clasă.“ (Washington Olivetto, preşedinte, W/Brasil)

Alte Detalii
  • Categorie: carte
  • Titlu: Adland. Istoria universală a publicităţii
  • An apariție: 2012
  • Ediție: I
  • Pagini: 348
  • Format: 13x20 cm
  • ISBN: 978-973-50-3350-7
  • Colecție: Spaţii publice
  • Domeniu: marketing, media, comunicare
  • Autor: Mark Tungate
  • Traducere şi note: Iulia Serafim

Noi apariții

Author spotlight

C.S. Lewis

pagina autorului

CLIVE STAPLES LEWIS (1898–1963) – romancier, poet, profesor universitar, medievist, critic literar, eseist, teolog laic şi apologet creştin – a fost unul dintre marii intelectuali ai secolului XX. A predat, între 1925 şi 1954, literatura engleză la Universitatea din Oxford (Magdalen College), precum şi, din 1954 până în 1963, literatură medievală şi renascentistă la Universitatea din Cambridge.

Evenimente

Editura Humanitas pe Social Media

contact