Închide Close

Editura Humanitas

Denis Higgins, Cum se scrie în publicitate

William Bernbach, Leo Burnett, George Gribbin, David Ogilvy, Rosser Reeves în dialog cu Denis Higgins

Din categoriile marketing, media, comunicare

În colecția Spaţii publice

„Elementul cel mai important în scrierea reclamelor de succes este produsul însuşi. Magia stă în produs.“ (William Bernbach)

„Noi căutăm de fiecare dată povestea produsului, acel atribut specific lui care îl menţine pe piaţă.“ (Leo Burnett)

„Un copywriter ar trebui să fie vesel şi optimist, nu cinic; greşeşte dacă respinge viaţa, iar a fi cinic înseamnă să respingi viaţa.“ (George Gribbin)

„Nu scriu pentru mulţime. Încerc să scriu ca de la om la om, la persoana a doua singular.“ David Ogilvy

„Nu spun că o reclamă fermecătoare, inteligentă şi caldă nu vinde. Spun doar că am văzut mii de campanii fermecătoare şi inteligente care nu au vândut produsul.“ (Rosser Reeves)

„Marii copywriteri ai secolului XX, adulaţi cândva ca nişte vedete de cinema, sunt preţuiţi azi ca nişte profeţi. Numele lor au devenit la rându-le branduri. Fiecare defineşte în prezent câte o cale majoră, câte o magistrală pe ruta comunicării comerciale: Ogilvy – fenomenologia produsului; Reeves – focusul pe eficienţă; Burnett – efectul dramatic; Gribbin – forţa de a capta atenţia; Bernbach – persuasiunea abilă, surprinzătoare... Denis Higgins îi înfruntă pe aceşti maeştri ai seducţiei cu o abilă ştiinţă a manipulării intervievistice, menită să-i flateze, să le dejoace tentaţiile de lăudăroşenie corporatistă şi să le dezvăluie astfel intimitatea laboratorului creativ.“ (Florin Dumitrescu)

„Cele cinci interviuri cuprinse aici îl vor captiva şi pe cititorul interesat de arta de a scrie texte publicitare, şi pe cel interesat de scris în general. Avem de-a face cu nişte maeştri ai publicităţii, care vorbesc – nu scriu – informal, liber şi convingător despre arta lor, despre competenţele, ideile, conceptele şi idealurile lor.“ (S.R. Bernstein, Advertising Age)

Despre Denis Higgins

DENIS HIGGINS a fost senior editor al revistei Advertising Age.

Alte Detalii
  • Categorie: carte
  • Titlu: Cum se scrie în publicitate
  • Subtitlu: William Bernbach, Leo Burnett, George Gribbin, David Ogilvy, Rosser Reeves în dialog cu Denis Higgins
  • An apariție: 2013
  • Ediție: I
  • Pagini: 144
  • Format: 13x20 cm
  • ISBN: 978-973-50-3995-0
  • Colecție: Spaţii publice
  • Domeniu: marketing, media, comunicare
  • Autor: Denis Higgins
  • Cuvânt înainte: Florin Dumitrescu
  • Traducere: Iulia Serafim, Florin Dumitrescu

Noi apariții

Author Spotlight

Lucian Boia

pagina autorului

LUCIAN BOIA, născut în Bucureşti la 1 februarie 1944, este profesor la Facultatea de Istorie a Universităţii din Bucureşti. Opera sa, întinsă şi variată, cuprinde numeroase titluri apărute în România şi în Franţa, precum şi traduceri în engleză, germană şi în alte limbi. Preocupat îndeosebi de istoria ideilor şi a imaginarului, s-a remarcat atât prin lucrări teoretice privitoare la istorie...

Evenimente

Editura Humanitas pe Social Media

contact