Închide Close

Editura Humanitas

Alex Mucchielli, Influenţă, persuasiune, motivare

Noi tehnici. Cum să-ţi seduci interlocutorii, cum să transmiţi o idee, cum să-ţi mobilizezi echipa

Din categoriile carte practică

În colecția Practic

De câte ori nu ne-am dorit, acasă ori la serviciu, să îi putem convinge pe cei din jur, să-i motivăm, să-i determinăm să ia decizii în favoarea noastră?Este ceea ce Alex Mucchielli, renumit specialist în strategii de comunicare, îşi propune să ne înveţe în această carte &%150; şi anume, arta de a „transmite“ o idee, de a influenţa, de a face astfel încât acţiunile şi gândurile celorlalţi să se îndrepte în direcţia care ni se pare cea mai potrivită.Numeroasele exemple pe care se sprijină, extrase din mediul educaţional, din lumea companiilor, din mediul juridic, din viaţa de zi cu zi, ne ajută să înţelegem mai bine cum funcţionează comunicarea. Prin prezentarea unor cazuri de escrocherie – cum au fost posibile „vânzarea“ Turnului Eiffel, comerţul cu pietre preţioase false sau invenţia unui „combustibil-miracol" pentru automobil –, descoperim procedeele comunicării de influenţă, dar şi, la fel de important, cum să nu ne lăsăm manipulaţi.

Prin analiza situaţiilor de seducţie, de vânzare, de muncă aflăm cum să construim o relaţie de încredere, care sunt mecanismele profunde ale influenţei, cum să procedăm pentru a schimba conduitele, tehnici concrete de intervenţie care vor putea fi folosite cu succes atât în viaţa socială, cât şi în cea profesională.

Despre Alex Mucchielli

ALEX MUCCHIELLI (n. 1943) este unul dintre cei mai cunoscuţi specialişti în ştiinţele comunicării; a obţinut doctoratul în litere şi ştiinţe umane la Sorbonna. A fost, timp de 33 de ani, profesor la Université de Montpellier, director al Departamentului de Comunicare al aceleiaşi universităţi şi a condus un renumit centru de cercetare în domeniul ştiinţelor umane. În 2007, a primit distincţia „Reconnaissance de mérite scientifique" din partea Université du Québec à Montréal. A publicat peste 50 de lucrări, printre care se numără: Théorie des processus de la communication (1998); Nouvelles méthodes d'étude des communications (1998); Théorie systémique des communications: principes & applications (1999); Savoir interpréter: comment les choses acquièrent leurs significations (2012). Douăsprezece titluri au fost deja traduse în peste zece limbi.

Traduceri în limba română: Arta de a influenţa. Analiza tehnicilor de manipulare (2002), Dicţionar al metodelor calitative în ştiinţele umane şi sociale (2002), Arta de a comunica. Metode, forme şi psihologia situaţiilor de comunicare (2005), Comunicarea în instituţii şi organizaţii (2008).

Alte Detalii
  • Categorie: carte
  • Titlu: Influenţă, persuasiune, motivare
  • Subtitlu: Noi tehnici. Cum să-ţi seduci interlocutorii, cum să transmiţi o idee, cum să-ţi mobilizezi echipa
  • An apariție: 2014
  • Ediție: I
  • Pagini: 216
  • Format: 13x20 cm
  • ISBN: 978-973-50-4613-2
  • Colecție: Practic
  • Domeniu: carte practică
  • Autor: Alex Mucchielli
  • Traducere: Georgeta-Anca Ionescu

Noi apariții

Author Spotlight

Lucian Boia

pagina autorului

LUCIAN BOIA, născut în Bucureşti la 1 februarie 1944, este profesor la Facultatea de Istorie a Universităţii din Bucureşti. Opera sa, întinsă şi variată, cuprinde numeroase titluri apărute în România şi în Franţa, precum şi traduceri în engleză, germană şi în alte limbi. Preocupat îndeosebi de istoria ideilor şi a imaginarului, s-a remarcat atât prin lucrări teoretice privitoare la istorie...

Evenimente

Editura Humanitas pe Social Media

contact